بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: به مردم بدهکارم اما در مورد قراردادم حرفی نزدم!

Free Link Exchange

امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم که پورحیدری هم به عنوان بزرگتر ما در این جلسه حاضر بود. حساب باشگاه هم باز شده و طلب بازیکنان را به آنها پرداخت می‌کنیم تا تیم شکل بگیرد. تمرینات تیم هم به خاطر تعمیرات کمپ عقب افتاده است.
وی در مورد بازیکنان جذب شده استقلال هم ادامه داد: قرار است فردا اسامی اعلام شود اما سه بازیکن قطعی شده که کارهایشان در حال انجام است و طی مراسمی کلیه بازیکنان جدید را اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دستیارانش در این تیم خاطرنشان کرد: اول باید بگویم من دستیار ندارم و همکار دارم. درباره همکارانم هم در این جلسه صحبت کردیم و به جمع‌بندی‌هایی هم رسیدیم که طی امروز و فردا همکارانم را هم اعلام خواهم کرد.
قلعه‌نویی در مورد این شایعه که او قراردادش را امضا نمی‌کند تا استقلال بازیکنان جدید را جذب کند گفت: من به این مردم بدهکارم و افتخار می‌کنم که به آنها خدمت کنم اما امروز درباره قرارداد حرفی نزدیم.
وی در مورد مذاکره عمران‌زاده با تراکتورسازی تبریز هم خاطرنشان کرد: او بازیکن آزاد است و حق طبیعی این بازیکن است که با هر تیمی که می‌خواهد صحبت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد بازیکنان جدید استقلال هم گفت: نظری جویباری تمام تلاشش را می‌کند تا هر چه زودتر بازیکنان مدنظر استقلال جذب شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com